15 Temmuz 2023 Cumartesi

Kör Talih Lem Stanislaw

 Konusu: Emekli astronot ilginç bir vakayı çözmek için görevlendirilir. Kükürt banyosunda esrarengiz bir şekilde ölen 11 insanın ardındaki sır perdesini aralamak için Napoli'ye gider. Ölen adamlardan biriymiş gibi davranarak ota yaşlı; atletik bir vücuda sahip olup turist olmalarıdır. Bu garip benzerlikler bir tesadüften öte midir? Öyleyse bu on bir insanı ölüme götüren ne olmuştur?

Kitapla ilgili Yorumum: Yazardan okuduğum ilk kitaptı. Solaris'i izlemiş ve ilginç bulmuştum. Filmin bir kitaptan uyarlama olduğunu bilmiyordum. Meğer bu yazarın bir kitabıymış. Yazar hakkında kitaplarının birbirinden farklı olduğu bir kitabını sevenin diğerini sevmediğini yorumlarda okudum. Ama açıkçası kitabı okurken çok zorlandım. Başlangıç kısmını tekrar tekrar okudum. Konuları bağdaştıramadım. Asıl olay bir yana bir sürü yan olay olduğu için bir  şeyleri takip etmek zordu. Yine de yer yer zekice anlatımlara sahip olsa da okurken keyif almadığım sadece bitirmek için zorladığım bir kitap oldu. Sonu da beni aşırı derecede şok etmedi. Bir kitabına daha şans vereceğim.

2 yorum:

  1. Bu yazarın kitaplarını merak ediyorum ama o akmama halini yorum yazılarında hep gördüğümden erteliyorum. Solaris de izlemek istediklerimden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bir daha bu yazardan kitap okuyamam muhtemelen bu türde çok akıcı kitaplar var. o yüzden kendimi okumak için zorlayamacağım:)

      Sil