1 Ocak 2024 Pazartesi

O zaman Gerçeği Nasıl Göreceğiz? Şeyma Ünal


 25 yaş hedeflerimden biri de çokça Türk yazar okumaktı. Şeyma Ünal'ı Youtube kanalından tanıyordum. Kendisi iki sene önce Youtube'da üretkenlik konularında oldukça güzel içerikler üretiyordu. Daha sonra İnstagram'ı daha etkin kullanmaya başladı. İki çocuğu var ve bir anne influencer. Benim ilgi alanıma hitap etmediği için takipten çıktım. Kitabını görünce eski bir arkadaşımı görmüş gibi sevindim ve merak edip aldım.  

Kitabın konusu: Kitaptaki tüm öykülerin baş kahramanı küçük kızlar. Biz küçük bir kızın o naif kırılgan ve neşe dolu penceresinden dünyaya bakıyoruz. Çocukluk anılarından yola çıkarak yazarın hayatla ilgili vardıkları kanaatleri de okuyoruz. Kimi zaman bir yaz öyküsü, kimi zaman kalbi kırılan bir kızın iç dünyasını görüyoruz.  Sakin öyküler. Sanki oradan buradan duyduğumuz hikayeler. Sanki kendi çocukluğumuzun öyküleri. Kitap yazarın ilk kitabı olması sebebiyle bazı eksikliklere sahip. Bazı cümleler çok uzundu. Bazı ayrıntılar öykünün akıcılığın bozuyordu. Ama yine okuduğuma sevindiğim bir kitap oldu. Yazarın tekrar bir kitabı çıksa alır  ve merakla okurdum.

4 yorum:

  1. Bu kitabı da çok merak ettim :) Konusu çok hoşmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. basit ve anlaşılır hikayeler. okuyanlar beğenmiş genelde. ama çok okuyan biri olunca bazı öyküler yavan gelebilir okursan beğenirsin umarımm

      Sil
  2. senin bu kitaplardan seçip okuyayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okursan yorumlarını bekliyorum merakla

      Sil